Foredragsholdere

  • Torbjørn Johannson ››

    Torbjørn Johannson, styreformann i ASKO Norge AS, kommer ikke til å pensjonere seg før samtlige av ASKOs varer er kommet over på engrosdistribusjon og før selskapet er blitt klimanøytral. Slik sett kan han risikere å bli sittende lenge i stillingen.

  • Guri Hetland ››

    Guri Hetland er tidligere landslagssjef for Sveits. Hun jobber i dag med etableringen av Trøndelag 2023 – et tverrfaglig program for å styrke regionen – og hun er prosjektleder for Trondheims arbeid med å få VM på ski.

  • Terje Moum ››

    Terje Moum fra Statoil skal fortelle om bruk av LEAN i Statoil. Statoil sin forbedringsreise startet ikke den dagen oljeprisen sank. Da var selskapet godt igang med et forbedringsprogram kalt STEP.

  • Hege Brende ››

    Hege Brende er leder for Norsk Vannkraftsenter og FME HydroCen. Forskningssenteret HydroCen ble offisielt åpnet 30. januar i år - og er Norges nye storsatsing på vannkraftforskning.

  • Kathrine Næss ››

    "Det er ingen tvil om at kunnskap er viktig for industrien!" Det sier Kathrine Næss, Plant Manager på Alcoa Mosjøen. Kathrine vil fortelle om Alcoa sitt kontinuerlige forbedringsarbeid der kombinasjonen av ny teknologi og utvikling av mennesker er like viktig.

  • Erik Hanøy ››

    Erik Hanøy har vært en populær radiostemme i over 25 år. I dette engasjerende foredraget får du høre hvordan han har beholdt motivasjonen.

  • Niall Heffernan ››

    Vi har sett mange tilløp til VR de siste årene. Dette er spennende! Hvordan ville arbeidsdagen din blitt om nødvendig informasjon om oppdraget eller utstyret du står ved var tilgjengelig i vernebrillen eller hjelmen din?

  • Ine Hoem ››

    Ine Hoems stemme treffer deg rett i hjertet. Hennes vokalsterke sound henter elementer fra både moderne elektronisk popmusikk og jazz-universet. Dette kommer til å bli en spennende konsertopplevelse!

  • Morten Nilsen ››

    Morten er spesielt interessert i menneskers utvikling og potensialet. Han er nysgjerrig og genuint opptatt av å hjelpe andre på vei til deres mål, slik at det skaper verdier for kunden.